Pokój Jednoosobowy

Pokój jednoosobowy

W Willi San Remo znajduje się 10 pokoi dwuosobowych typu Standard lub Lux, z których każdy może pełnić funkcję pokoju jednoosobowego. Pokoje znajdują się na wszystkich trzech kondygnacjach budynku, niektóre z nich posiadają własne balkony.

W cenę pokoju wliczone jest obfite i smaczne śniadanie w formie bufetu (B).

Pokój dwuosobowy Standard

Pokój dwuosobowy Lux

Wyposażenie pokoju

  • Łóżko – 140×200 cm lub 90×200 cm
  • Łazienka z kabiną prysznicową
  • Ręczniki
  • Komplet kosmetyków
  • Suszarka do włosów
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Szafa
  • Bagażnik i szafka na buty
  • Biurko
  • 2 krzesła
  • Czajnik elektryczny
  • Zestaw do parzenia herbaty
  • Zasłony typu blackout
  • Bezpłatny dostęp do Wi-Fi

Spodobał Ci się ten pokój, zarezerwuj już dziś.
Sprawdź dostępność

DOBA HOTELOWA

Doba hotelowa w Willi San Remo rozpoczyna się o 14:00 i trwa do 11:00 w dniu wyjazdu.

 

ZAMELDOWANIE

Zameldowanie w Willi trwa od godziny 14:00 do godziny 20:00. W przypadku przybycia do hotelu po godzinie 20:00 bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

DOSTAWKI

Możliwa jest dostawka w formie rozkładanej sofy (140x200cm) dla maks. 2 dzieci w zależności od terminu i opcji wyżywienia – informacja przy składaniu rezerwacji.

DZIECI

Dziecko do 12 miesiąca – pobyt bezpłatny (bez świadczeń, dziecko śpi na łóżku z rodzicami).

Dziecko powyżej 12 roku życia traktowane jest jako osoba dorosła.

IMPREZY I KONFERENCJE

Dla firm, które zdecydują się na stałą współpracę oferujemy korzystne rabaty, pierwszeństwo w rezerwowaniu pokoi oraz wszelką pomoc w organizacji dojazdu i pobytu swoich Gości w naszej willi.

PARKING

Przed budynkiem znajduje się parking dla Gości. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Nie gwarantujemy miejsc parkingowych dla wszystkich Gości. Wokół budynku oraz wzdłuż całej ulicy znajdują się dodatkowe, bezpłatne miejsca parkingowe.

POSIŁKI

W naszej willi oferujemy pobyt z pysznymi śniadaniami w formie bufetu. W trakcie świąt lub dla grup zorganizowanych wyżywienie przygotowywane jest indywidualnie i może obejmować dodatkowe posiłki, bufety ze słodkościami, różnorodne stoły biesiadne, dania z grilla, a wszystko to w intensywnych smakach związanych z danymi okazjami.

SPECJALNE OKAZJE

Na życzenie naszych gości możemy przygotować wybrany pokój na specjalną okazję – np. na rocznicę ślubu: stylizacja łóżka, szampan i świeże kwiaty :).

OPŁATA UZDROWISKOWA

Opłata uzdrowiskowa to podatek jaki muszą zapłacić turyści za każdą dobę pobytu w atrakcyjnych przyrodniczo gminach. Pobiera ją właściciel noclegu. W gminie Miasto Kudowa-Zdrój obowiązują następujące stawki: dzieci [od 0 do 15 lat] – 2,00 zł/dzień, dorośli [od 16 lat] – 4,00 zł/dzień.

ZWIERZĘTA

Istnieje możliwość przyjazdu z pupilem. Wszystkie pokoje na parterze wyposażyliśmy w łatwe w utrzymaniu czystości kafle oraz panele i jest w nich możliwość zamieszkania np. z małym psem lub kotem. Usługa dodatkowo płatna. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, WYMAGANE PISEMNE/MAILOWE POTWIERDZENIE PRZEZ OBIEKT.

 

SPRZĄTANIE

Wynajem pokoju obejmuje sprzątanie końcowe. Możliwe jest sprzątanie na życzenie (przy pobycie powyżej 3 dób) —  wymagane zgłoszenie na recepcji dzień wcześniej. Możliwość wymiany ręczników, wyniesienia śmieci – prosimy o zgłoszenie prośby na recepcji.

Drodzy Goście zasada w naszej willi jest taka, że od momentu zameldowania Państwo staja się gospodarzami pokoju i nikt z obsługi nie wchodzi do pokoju bez Państwa żądania.

PŁATNOŚĆ

W hotelu jest możliwość zapłacenia kartą.
Płatność za pobyt regulowana jest w momencie zameldowania i przekazania kluczy do pokoju.

PALENIE

W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia. Ze względu na wspólną wygodę i udany wypoczynek wszystkich gości, prosimy o bezwzględne przestrzeganie tej zasady.

We wszystkich pokojach oraz we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych zainstalowane są czujniki dymu.

BEZPIECZEŃSTWO

Zapoznaj się z zasadami obowiązującymi w WSR w czasie pandemii COVID-19

Dla bezpieczeństwa hotel jest monitorowany we wszystkich częściach wspólnych m. in. korytarze, recepcja, Klub, sala jadalna, posesja wokół budynku, parking przed budynkiem.