Cennik

Rodzaj pokojuWAKACJE 2022 - B (śniadania)
24.06 - 31.08.2022
(minimalny pobyt - 4 noce)
ZŁOTA JESIEŃ 2022 - B (śniadania)
1.09 - 30.10.2022
(minimalny pobyt - 2 noce)
Pokój jednoosobowyProsimy o kontakt na: recepcja@willasanremo.pl180 PLN
pokój/noc
Pokój dwuosobowy Standard
/łóżko 1x 140cm/
280 PLN
pokój/noc
250 PLN
pokój/noc
Pokój dwuosobowy Lux
/łóżko 2x 90cm lub 1x180cm/
320 PLN
pokój/noc
270 PLN
pokój/noc
Pokój rodzinny
/łóżko 140x200cm + sofa/
(dwoje dorosłych oraz dziecko do lat 12)
380 PLN
pokój/noc
320 PLN
pokój/noc
Pokój trzyosobowy
/łóżko 3x 90cm lub 1x 90cm + 1x 140cm/
440 PLN
pokój/noc
350 PLN
pokój/noc
Apartament dwuosobowy
/1 pokój z częścią wypoczynkową/
360 PLN
pokój/noc
300 PLN
pokój/noc
Apartament czteroosobowy
/1 duży pokój 2-os. z częścią wypoczynkową
+1 sypialnia 2-os. z balkonem/
600 PLN
pokój/noc
500 PLN
pokój/noc
Pokój typu Studio Standard - czteroosobowy
/2 pokoje 2-osobowe/
560 PLN
pokój/noc
480 PLN
pokój/noc
Pokój typu Studio Lux - czteroosobowy
/1 pokój 2-os. z częścią wypoczynkową
+ 1 pokój 2-osowy/
620 PLN
pokój/noc
520 PLN
pokój/noc


Podane w cenniku ceny są cenami brutto.


Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.


DZIECI

  • Dzieci do 12 miesiąca – pobyt bezpłatny (bez świadczeń, dziecko śpi na łóżku z rodzicami).
  • Dziecko powyżej 12 roku życia traktowane jest jako osoba dorosła. 

DOSTAWKI

W niektórych pokojach jest możliwość przygotowania dostawki. Nasza dostawka to rozkładana sofa, wymiary spania to 140x190cm. Max obłożenie dwoje dzieci.

  • Dziecko 1-6 lat: 80 PLN/doba
  • Dziecko 7-12 lat: 120 PLN/doba
Spodobała Ci się nasza oferta?
Zarezerwuj swój pobyt już dziś.

Szczegóły dotyczące ceny i pobytu

Kilka informacji:

  • >>> ZASADY FUNKCJONOWANIA NASZEJ WILLI W OKRESIE COVID-19
  • Doba hotelowa w Willi trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  • Zameldowanie 14:00 – 20:00. W przypadku przybycia do hotelu po godzinie 20:00 bardzo prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
  • W cenę pobytu wliczone są śniadania w formie bufetu szwedzkiego.
  • W przypadku indywidualnych wymagań żywieniowych może obowiązywać dodatkowa opłata – w zależności od rodzaju diety, ilości osób oraz długości pobytu. Prosimy o wcześniejszą informację – przygotowanie specjalnych posiłków musi zostać potwierdzone przez obiekt.
  • Obiekt jest monitorowany.
  • Pokoje wyłącznie dla niepalących. Zakaz palenia obowiązuje we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych i prywatnych. We wszystkich pokojach oraz we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych zainstalowane są czujniki dymu.
  • W Willi znajduje się Klub dla Gości – bilard, piłkarzyki, kilka gier i książki o różnej tematyce, a także kanapa i fotele tak aby wygodnie spędzić czas w większej grupie. Korzystanie z Klubu możliwe jest do godziny 22:00.
  • W Klubie znajduje się również Sauna fińska. Szczegóły korzystania z sauny w zależności od wybranego pakietu – informacja w trakcie rezerwacji lub w recepcji.
  • Obok Klubu przygotowana została ogólnodostępna lodówka dla Gości (w naszych pokojach nie ma lodówek).
  • Przed budynkiem jest bezpłatny, monitorowany parking dla Gości Willi San Remo. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować/zarezerwować miejsca. Dodatkowo w razie potrzeby wokół budynku oraz wzdłuż przyległych ulic dostępne są również płatne oraz bezpłatne miejsca parkingowe.
  • Wynajem pokoju obejmuje sprzątanie końcowe. Możliwe jest sprzątanie na życzenie (przy pobycie powyżej 4 dób) —  wymagane zgłoszenie na recepcji dzień wcześniej. Możliwość wymiany ręczników, wyniesienia śmieci – prosimy o zgłoszenie prośby na recepcji. 
  • Darmowe Wi-Fi dostępne w całym obiekcie.
  • Płatność za pobyt regulowana jest w momencie zameldowania i przekazania kluczy do pokoju.
  • W hotelu jest możliwość zapłacenia kartą.
  • Możliwe jest dokonanie płatności za pomocą bonu turystycznego
  • Wszystkie dzieci do 12 miesięcy: pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach. 
  • Łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Mogą obowiązywać opłaty.
  • W pokojach na parterze jest możliwość pobytu z pupilem. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, WYMAGANE PISEMNE/MAILOWE POTWIERDZENIE PRZEZ OBIEKT. Prosimy również o przestrzeganie zasady niewprowadzania zwierząt na jadalnię oraz do klubu.
  • W Kudowie obowiązuje opłata uzdrowiskowa w wysokości 4,50 zł/noc.

Obiekt Willa San Remo zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.

Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem Gościa.

Warunki rezerwacji i anulacji

JAK ZAREZERWOWAĆ POKÓJ?

Rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem +48 508 058 966  i +48 (74) 866 87 58 lub emailem: recepcja@willasanremo.pl.

Do dokonania rezerwacji wstępnej niezbędne są dane Gościa: imię i nazwisko, adres email lub numer telefonu do kontaktu. Hotel potwierdza dokonanie wstępnej rezerwacji poprzez przesłanie Gościowi stosownego potwierdzenia drogą mailową.

Za skutki wynikłe z podania przez Gościa nieprawidłowych danych całkowitą odpowiedzialność ponosi Gość. Bez podania danych osobowych (imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz numer telefonu) rezerwacja nie zostanie potwierdzona przez hotel.


POTWIERDZENIE WSTĘPNEJ REZERWACJI

Hotel po przyjęciu wstępnej rezerwacji potwierdza ją pisemnie za pomocą wiadomości email. 


POTWIERDZENIE REZERWACJI

Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa opłaty rezerwacyjnej, podanej w mailu potwierdzającym rezerwację.

Ustalona kwota powinna być wpłacona na konto Hotelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej. Paragon fiskalny wystawiony w momencie wpłaty opłaty rezerwacyjnej (w przypadku przelewu lub obciążenia karty kredytowej), wydawany jest Gościom w dniu zameldowania do Hotelu.

Opłata rezerwacyjna wina być wpłacona w ciągu 3 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację. W przypadku pobytów z krótkim wyprzedzeniem (składanych do 5 dni przed przyjazdem) uprasza się o natychmiastową wpłatę oraz przesłanie potwierdzenia płatności na adres recepcja@willasanremo.pl.

Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.


JAK ANULOWAĆ REZERWACJĘ?

Aby anulacja była ważna powinna być zgłoszona pisemnie i powinna zawierać dane osoby rezerwującej oraz dane do zwrotnego przelewu zaliczki. Warunki ogólne anulacji rezerwacji:

Anulacja dla rezerwacji:

  • do 14 dni przed datą przyjazdu – bezkosztowo
  • poniżej 14 dni przed datą przyjazdu – obiekt zatrzymuje całą zaliczkę

SKRÓCENIE POBYTU

Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.


DANE OSOBOWE

W trakcie dokonywania rezerwacji Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych obiektu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.


Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu.


Dziękujemy za zapoznanie się z powyższymi informacjami  i serdecznie zapraszamy do rezerwacji. 

DOBA HOTELOWA

Doba hotelowa w Willi San Remo rozpoczyna się o 14:00 i trwa do 11:00 w dniu wyjazdu.

 

ZAMELDOWANIE

Zameldowanie w Willi trwa od godziny 14:00 do godziny 20:00. W przypadku przybycia do hotelu po godzinie 20:00 bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

DZIECI

Dziecko do 12 miesiąca – pobyt bezpłatny (bez świadczeń, dziecko śpi na łóżku z rodzicami).

Dziecko powyżej 12 roku życia traktowane jest jako osoba dorosła.

DOSTAWKI

Możliwa jest dostawka w formie rozkładanej sofy (140x200cm) dla maks. 2 dzieci w zależności od terminu i opcji wyżywienia – informacja przy składaniu rezerwacji.

IMPREZY I POBYTY GRUPOWE

Willa San Remo jest doskonałym miejscem wypoczynku dla grup zorganizowanych. Gwarantujemy doskonałą obsługę każdego wydarzenia – od rodzinnego bankietu po kilkudniową imprezę integracyjną.

SPECJALNE OKAZJE

Na życzenie naszych gości możemy przygotować wybrany pokój na specjalną okazję – np. na rocznicę ślubu: stylizacja łóżka, szampan i świeże kwiaty :).

PARKING

Przed budynkiem znajduje się parking dla Gości. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Nie gwarantujemy miejsc parkingowych dla wszystkich Gości. Wokół budynku oraz wzdłuż całej ulicy znajdują się płatne i bezpłatne miejsca parkingowe.

POSIŁKI

W naszej willi oferujemy pobyt z pysznymi śniadaniami w formie bufetu. W trakcie świąt lub dla grup zorganizowanych wyżywienie przygotowywane jest indywidualnie i może obejmować dodatkowe posiłki, bufety ze słodkościami, różnorodne stoły biesiadne, dania z grilla, a wszystko to w intensywnych smakach związanych z danymi okazjami. zobacz POSIŁKI

SPRZĄTANIE

Wynajem pokoju obejmuje sprzątanie końcowe. Możliwe jest sprzątanie na życzenie (przy pobycie powyżej 4 dób) —  wymagane zgłoszenie na recepcji dzień wcześniej. Możliwość wymiany ręczników, wyniesienia śmieci – prosimy o zgłoszenie prośby na recepcji.

ZWIERZĘTA

Istnieje możliwość przyjazdu z pupilem. Wszystkie pokoje na parterze wyposażyliśmy w łatwe w utrzymaniu czystości kafle oraz panele i jest w nich możliwość zamieszkania np. z małym psem lub kotem. Usługa dodatkowo płatna. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA, WYMAGANE PISEMNE/MAILOWE POTWIERDZENIE PRZEZ OBIEKT.

 

OPŁATA UZDROWISKOWA

Opłata uzdrowiskowa to podatek jaki muszą zapłacić turyści za każdą dobę pobytu w atrakcyjnych przyrodniczo gminach. Pobiera ją właściciel noclegu. W gminie Miasto Kudowa-Zdrój obowiązują następujące stawki: 4,50 PLN/doba/os. dorosła lub dziecko.

PŁATNOŚĆ

W hotelu jest możliwość zapłacenia kartą.
Płatność za pobyt regulowana jest w momencie zameldowania i przekazania kluczy do pokoju.

PALENIE

W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia. Ze względu na wspólną wygodę i udany wypoczynek wszystkich gości, prosimy o bezwzględne przestrzeganie tej zasady.

We wszystkich pokojach oraz we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych zainstalowane są czujniki dymu.

FAKTURA VAT

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

Od 1 stycznia 2020 r. fakturę do sprzedaży zarejestrowanej na kasie fiskalnej i potwierdzonej paragonem można wystawić tylko wtedy, jeżeli paragon ten zawiera NIP. Paragon do kwoty 450 zł brutto z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną, zgodnie z art. 106e ust. 5 pkt 3 ustawy o VAT.

BEZPIECZEŃSTWO

Zapoznaj się z zasadami obowiązującymi w WSR w czasie pandemii COVID-19

Dla bezpieczeństwa hotel jest monitorowany we wszystkich częściach wspólnych m. in. korytarze, recepcja, Klub, sala jadalna, posesja wokół budynku, parking przed budynkiem.

WYPOSAŻENIE POKOJU

Każdy pokój ma własną łazienkę wyposażoną w prysznic, komplet kosmetyków i suszarkę do włosów. W pokojach zastosowano zasłony blackout umożliwiające całkowite zaciemnienie pokoju. Wyposażenie stanowią jasne meble – szafa, biurko, 1-2 krzesła, 2 łóżka 90x200cm, lub 1 łóżko 180x200cm, ręczniki kąpielowe, czajnik elektryczny, telewizor z płaskim ekranem, bezpłatny dostęp do Wi-fi.

Rachunek bankowy

 

 

Rachunek bankowy dla przelewów: ING Bank Śląski S.A.

Numer rachunku: 58 1050 1490 1000 0092 2229 3715

W tytule prosimy wpisać Nazwisko oraz termin pobytu.